星期四, 三月 01, 2007

复苏...


在很久很久以前
有一个很胆小很懦弱的小孩
在经过很多很多的磨难后
终于认清生活的本来面目
...

也许在我22岁的尾声
我还是我
一个风筝般的我
一个落叶般的我
...

我对我的周遭已经无语
因为我已经没有力气反抗
没有重振的信心前行

我...
已经不在了
已经不是我了

天气开始转好
我的心还能复苏吗?
还能飞翔吗?
也许在真的飞起来之后还会有东西把我狠狠拉下来吗???
...
???

没有答案
没有结束
...
Life was a winding road
And I learned many things
Little ones shouldn't know
...
Don't be afraid to fly
Spread your wings
Open up the door
So much more outside
Don't be afraid to fly
Come spread your wings
And just fly
Fly, fly, just fly, just fly
Don't be afraid
Don't let your spirit die
She said...
Spread your wings and prepare to fly
For you have become a butterfly
Don't be afraid to fly
Don't be afraid to just fly
You, you've become a butterfly
Don't be afraid to just fly
Butterfly...

没有评论: